Intresseanmälan

Olunda ryttarförening är en ideell förening för hästintresserade med ändamål att främja hästsport och hästhållning. Olunda ryttarförening erbjuder både uppsutten och avsutten verksamhet och vi vänder oss till bredden.

Ridskolan är liten och gemytlig och belägen ute på landsbygden. Gemenskapen och sammanhållningen är stark, hos oss får barn och ungdomarna på ett tidigt stadium lära sig att fungera tillsammans och arbeta i grupp, hjälpa de yngre, lära sig att följa gällande regler i stallet m.m. Hos oss ska alla känna sig välkomna oavsett bakgrund och vi arbetar mycket med värdegrundsfrågor och säkerhet i stallet.

Kontakt där du kan få mer information:

olundaryttargard@hotmail.se

Välkommen till Olunda ryttarförening, den familjära ridskolan utanför Knivsta!

Lediga platser vårterminen 2024

HÄSTLEKIS/KNATTE

• Måndagar 17:20-18:20, 5-7 år, nybörjargrupp.
  • Onsdagar 18:30-19:30, 8-10 år, nybörjargrupp.

Passar ingen av grupperna? Anmäl ditt intresse inför vårterminen så kontaktar vi dig när en grupp finns.

Osäker på din nivå? Här kan du läsa mer om vår nivåuppdelning, om du fortfarande är osäker kan du kontakta oss på olundaryttargard@hotmail.se